Witamy w MiniGIFT - darmowa dostawa od 150 zł!

Zwroty i reklamacje

Twoje zadowolenie jest dla nas priorytetem. Poniżej znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zwrotów i reklamacji zakupionych produktów w sklepie Minigift.pl.


Zwroty (Odstąpienie od umowy)

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.

Jak skorzystać z prawa odstąpienia:

  1. Poinformuj nas o chęci zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki – najlepiej mailowo na adres: sklep@minigift.pl.
  2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy (możesz go wypełnić tutaj: FORMULARZ ZWROTU).
  3. Odeślij produkt w stanie niezmienionym na adres:
    ND Studio – Damian Mleczko
    Wierzchosławice 163
    33-122 Wierzchosławice

Kto ponosi koszt zwrotu?

W przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu bez wady), koszty odesłania produktu ponosi klient.

Produkty wyłączone z prawa zwrotu

Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku produktów personalizowanych, wykonywanych na indywidualne zamówienie (np. z nadrukiem, grawerem, projektem klienta).
Takie produkty można zwrócić wyłącznie w przypadku wady lub niezgodności z umową.


Reklamacje

Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, masz prawo złożyć reklamację zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego (rękojmia za wady).

Jak złożyć reklamację?

  1. Skontaktuj się z nami mailowo: 📧 sklep@minigift.pl
  2. W wiadomości podaj:
    • numer zamówienia,
    • szczegółowy opis wady,
    • zdjęcia pokazujące uszkodzenie lub niezgodność.
  3. Po otrzymaniu zgłoszenia poinformujemy Cię o dalszych krokach – w tym ewentualnej konieczności odesłania produktu na adres:

ND Studio – Damian Mleczko
Wierzchosławice 163
33-122 Wierzchosławice

Czas rozpatrzenia reklamacji

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania.
Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.

Koszty przesyłki przy reklamacji

Jeśli reklamacja zostanie uznana:

  • ponosimy pełne koszty przesyłki zwrotnej lub odbieramy towar kurierem na nasz koszt,
  • produkt zostanie wymieniony na nowy lub otrzymasz zwrot środków – zgodnie z Twoją decyzją.

W celu zwrotu kosztów przesyłki klient może zostać poproszony o przesłanie potwierdzenia opłaty (np. paragon lub faktura za wysyłkę).


Dodatkowe informacje

Jeśli masz pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami:
📧 sklep@minigift.pl
📞 +48 732 821 749


Gwarancja i odpowiedzialność

Sklep nie udziela gwarancji komercyjnej na oferowane produkty.
Odpowiedzialność za wady towarów regulowana jest na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego (rękojmia).

Updating…
  • Brak produktów w koszyku.
Produkty0
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakupy
0